Blivande blondin?

Hittade den här gamla bilden som jag tog i våras. Vi hade precis fått in nya peruker till salongen, och jag var bara tvungen att testa en blond peruk. Har alltid undrat hur jag skulle se ut som blond, eftersom jag har färgat håret mörkt nästan hela mitt liv.



Men som jag visade i inlägget innan så är jag påväg mot ljusare hår. Men det får bli lite steg för steg, så att håret inte förstörs. Men jag kanske slutar som blondin.

Fast jag har inte riktigt bestämt mej för om jag passar i det eller inte :)


Kommentarer
Postat av: Zhara!

SV: tack så mycket!:)) Dsm:D!!

2010-09-12 @ 15:21:17
URL: http://zharis.blogg.se/
Postat av: Dilan D

Jättesöt bild!! :)



sv; aa.. :( men du kan ju öppna ett blogspot konto,själv tycker jag att blogspot är mycket bättre än blogg.se . Inga reklam,det uppstår inte fel så ofta så som det gör i blogg.se och så är det väldigt väldigt lätt att hantera kontot :D <3 men gör det du tycker är bäst. & tack igen gumman!

2010-09-12 @ 15:27:39
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0