When there´s no light to break up the dark

Gick upp 7 imorse... Har inte gått upp så tidigt på hur länge som helst. Men jag är ändå inte trött :) Skönt! 

Är i Uppsala nu igen, och ska snart åka till salongen. Vet inte om jag har några kunder idag. Det brukar inte vara så mycket såhär precis innan löning. Men jag ska ta med mej lite träningskläder, så jag kan gå till Friskis & Svettis ifall det är för lite att göra på salongen. 



Men nu ska jag koka lite mer te. Sitter här och äter frukost och lyssnar på Miley Cyrus :P Ibland får man vara lite fjortis. Ganska skön musik att vakna till i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Laila♥

så fin du är =)

2010-10-19 @ 14:36:58
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0