Folieslingor och möhippa

Oj vad jag har haft fullt upp. Hann inte uppdatera bloggen igår, för jag satt i telefon med en kompis i över 3 timmar. Hennes kille hade gjort slut, så hon var helt förstörd. Sen var det ju Idol, och jag däckade i soffan typ 5 min in i programmet. Men jag hade haft en tuff dag igår, med krångliga kunder och folieslingor.

Och idag ska jag göra folieslingor igen. Det är typ det enda jag har gjort den här veckan känns det som :P Visst, det är kul, men det tar sån himla tid, och jag får alltid sjukt ont i ryggen.

Men nog om det. Efter jobbet idag blir det party :) Vi stänger salongen tidigt, så vi kan fixa iordning varandra där. Sen ska vi först ut och äta middag, och sen festa loss nånstans! Det är nämligen möhippa för Elinor :) Hennes närmaste vänner ska hitta på tok med henne hela dagen, och sen på kvällen ska de möta upp alla oss från salongen. Så vi är typ efterfesten eller nåt :) Ska bli riktigt kul! Och jag köpte en ny partytop igår som jag ska ha ikväll. Lägger upp bilder senare, för nu har jag bråttom.

 

Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

visst är de :)

2010-10-23 @ 16:53:07
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej, hur e läget med dig idag då?

2010-10-24 @ 10:59:36
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hade du en bra vecka då? :)

2010-10-25 @ 18:28:48
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0